Pirmojoje dalyje patalpinome informaciją, kodėl ne tik skanu, bet ir sveika yra vartoti obuolius bei bananus. Šioje dalyje atėjo laikas kriaušems ir ananasams. Skanaus!

Kriaušės

Kriaušės vertinamos kaip dietinis ir polivitaminų turintis vaisius. Natūraliai prinokusios jos sukaupia
daugiau biologiškai aktyvių medžiagų. Kriaušės nepapildo organizmo kalorijomis, puikiai malšina
troškulį bei alkį. Jose gausu įvairių vitaminų, mineralinių medžiagų, baltymų komponentų, kuriuos
organizmas lengvai pasisavina. Kriaušėse yra būtino organizmui cinko, kurio jose daugiau nei
abrikosuose, obuoliuose, persikuose, slyvose, žemuogėse ar juoduosiuose serbentuose. Šis vaisius
stiprina imunitetą, gerina žarnyno judesius, padeda iš žarnyno pasišalinti toksinėms medžiagoms,
padeda atsinaujinti skrandžio ir žarnyno gleivinei bei gerina nuotaiką ir savijautą.

Ananasai

Anansas yra laikomas tikru vaisių karaliumi, tačiau šis vaisių karalius yra ne tik skanus, jis pasižymi ir
medicininiais požymiais: gydo/mažina gerklės skausmus, padeda apsisaugoti nuo peršalimų, mažina

pilvo skausmus. Taip pat pasižymi savo mažu kalorijų kiekiu ir yra vienas iš pagrindinių dietinių
produktų. Du dalykai išskiria ananasą iš kitų vaisių: didelis kiekis vitamino C ir mineralų bei baltymus
skaidančio Bromelaino. Ananasas mažina kraujo spaudimą, pagyvina virškinimą, valo kraują nuo
nuodingu medžiagų bei kraujagysles nuo apnašų.
Kosmetikoje ananasas pasižymi savo encimais, kurie gerina odos išvaizdą bei neleidžia atsirasti
raukšlėms.